پیر، 25 اگست، 2014

بھیا نے چود ڈالا

میری عمر 20 سال ہے اور میرا نام ماہم ہے۔ میں بے حد گوری چٹی اور اور بے انتہا خوب صورت لڑکی ہوں۔ آج کل میں بی اے میں پڑھ رہی ہوں۔ میں لاہور کے ایک پوش علاقے میں رہتی ہوں اور ہمارے گھر میں میرے علاوہ میرے ممی پاپا اور مجھ سے ایک سال بڑے بھیا عمران رہتے ہیں۔ 
یہ واقعہ اس وقت کا ہے جب میں میٹرک میں پڑھتی تھی۔ میں کو ایجوکیشن سکول میں پڑھتی تھی اور بہت ہی شریف اور اپنی کلاس میں سب سے زیادہ خوب صورت لڑکی تھی میری کلاس اور دیگر کلاسوں کے اکثر لڑکے مجھے سکول میں چھیڑتے رہتے تھے لیکن میں ان کی طرف کبھی دھیان نہیں دیتی تھی۔
اب میں اصل موضوع کی طرف آتی ہوں۔۔۔ 
میں دسویں کلاس میں پڑھتی تھی اور سردیوں کی چھٹیوں سے پہلے سکول میں ٹیسٹ چل رہے تھے کہ میرے امی ابو کو کسی ضروری کام کے سلسلہ میں ماموں کے ہاں پانچ چھ روز کے لئے اسلام آباد جانا پڑا میں پیپرز کی وجہ سے ان کے ساتھ نہیں جاسکتی تھی جبکہ وہ مجھے اکیلا چھوڑ کر بھی نہیں جاسکتے تھے اس لئے انہوں نے عمران بھیا کو بھی گھر میں رہنے کی ہدایت کردی اور خود چلے گئے۔ عمران بھائی امی ابو کو ایئر پورٹ چھوڑنے گئے۔ میں نے دروازہ بند کیا اور ٹی وی دیکھنے لگی۔ شام کو چھ بجے کے قریب بھائی واپس آئے اور ہم دونوں باتیں کرنے لگے پھر ہم دونوں نے مل کر کھانا بنایا اور کھانا کھانے کے بعد ٹی وی لانج میں بیٹھ کر ٹی وی پر مووی دیکھنے لگے ۔مجھے نہیں معلوم کہ مجھے کب نیند آگئی رات کو مجھے ایسے معلوم ہوا کہ کوئی میرے جسم کو چھو رہا ہے، میں ہڑ بڑا کر اٹھ گئی، میں نے دیکھا کہ ٹی وی چل رہا ہے لیکن بھیا میرے قریب ہی قالین پر بیٹھے ہوئے ہیں اور میرے پیٹ سے میری قمیص ہٹی ہوئی ہے اور بھیا میرے پیٹ پر ہاتھ پھیر رہے ہیں، ان کی پینٹ کی زپ کھلی ہوئی تھی اور ان کا لنڈ پینٹ سے باہر تھا، ان کا ایک ہاتھ میرے پیٹ پر تھا اور وہ کوشش کررہے تھے کہ ان کا ہاتھ میرے مموں تک پہنچ جائے لیکن ابھی تک ان کا ہاتھ میرے پیٹ پر ہی تھا کہ میری آنکھ کھل گئی۔ میں یہ سب دیکھ کر بھیا پر بھڑک اٹھی، "عمران بھائی! آپ یہ سب کیا کررہے ہیں میں آپ کی چھوٹی بہن ہوں۔"
بھیا میرے اچانک اٹھ جانے پر ڈر گئے اور اپنی پینٹ کی زپ بند کرکے کہنے لگے "ماہم آئی لو یو"
یہ کیا بدتمیزی ہے میں آپ کی چھوٹی بہن ہوں اور آپ میرے ساتھ یہ سب کچھ کیا کررہے ہیں"
میں یہ کہتے ہوئے رونے لگی جس پر بھیا نے کہا "سوری ماہم میں بہک گیا تھا مجھے معاف کردو، آئندہ ایسی حرکت نہیں کروں گا۔" جس پر میں چپ ہوگئی اور اپنے کمرے میں چلی گئی۔
میں وہاں جاکر بھیا کی اس حرکت پر سوچنے لگی کہ انہوں نے کیا کیا۔۔۔ پھر نہ جانے کب نیند آگئی۔
اگلے روز اتوار تھا، دیر سے آنکھ کھلی، میں نہا کر میں نے ییلو کلر کی ٹی شرٹ اور ٹراؤزر پہن لیا پھر میں بھیا کو جگانے کے لئے ان کے کمرے میں چلی گئی۔ رات والے واقعہ کے بعد مجھے بھیا کے پاس جانے سے ڈر لگ رہا تھا پھر میں نے دل میں سوچا کہ بھیا اپنے کئے پر پشیمان تھے اور اب بھی اس بات پر شرمندہ ہوں گے میں نے ان کو جگایا اور چائے بنانے کے لئے چلی گئی تھوڑی دیر کے بعد میں چائے ان کے کمرے میں ہی لے آئی بھیا نے چائے کا کپ پکڑا اور کہا کل رات جو کچھ ہوا اس پر تم ناراض تو نہیں میں نے اس کا کوئی جواب نہ دیا پھر بھیا نے میرے کندھوں پر اپنے ہاتھ رکھے اور کہنے لگے ماہم دیکھو میں تم کو بہت پیارکرتا ہوں اور جیسے جیسے تم جوان ہورہی ہو میری چاہت میں اور بھی اضافہ ہوتا جارہا ہے میں ان کی بات سن کر پھر سے رونے لگی اور کہابھیا میں آپ کی چھوٹی بہن ہوں آپ جو کچھ کہہ رہے ہیں وہ ٹھیک نہیں ہے اگر آپ باز نہ آئے تو میں امی ابو کو بتادوں گی بھیا کو میری بات کا کوئی اثر ہوا اور نہ ہی میرے آنسوؤں سے ان کی صحت پر کوئی اثر پڑا بھیا نے میرے کندھوں پر اپنا سر رکھ دیا اور کہنے لگے ماہم میں تم سے بہت پیارکرتا ہوں میں پوری زندگی وہی کروں گا جو تم کہو گی لیکن مجھے ناراض مت کرو ورنہ میں مر جاؤں گا پلیز ماہم تم میری بہن ہو میرا کچھ خیال کرو میرے اوپر رحم کرو پلیز مان جاؤ اس کے ساتھ ہی بھیا نے میرے قدموں پر اپنا سر رکھ دیا اور وہ مسلسل مجھے قائل کرتے رہے مجھے بھیا کی اس حرکت پر ان سے نفرت ہونے لگی میں نے کوئی جواب نہ دیا اور یہاں سے اٹھنے کی کوشش کرنے لگی لیکن بھیا نے مجھے پکڑ کر بٹھا لیا اور کہنے لگے ماہم اگر تم نے ہاں نہ کی تو میں اپنی جان دے دوں گا جس پر میں ڈر گئی میں نے ان کو سر سے پکڑ کر اوپر اٹھایا لیکن بولی کچھ نہیں جس پر وہ اٹھ کر میرے پاس بیٹھ گئے اور کہنے لگے تھینکس ماہم تم بہت گریٹ ہو اور اچھی بھی مجھے ایسے ہی تم پر پیار نہیں آتا اور اس کے ساتھ ہی بھیا نے میرے ہونٹوں پر اپنے ہونٹ رکھ دیئے میں نے ان سے خود کو چھڑانے کی کوشش کی لیکن انہوں نے مجھے گردن کے پیچھے سے اپنا بازو ڈال کر مضبوطی سے پکڑ رکھا تھا جس سے میں اپنا منہ بھی نہیں پھیر سکتی تھی بھیا چند منٹ تک میرے ہونٹوں کو چوستے رہے جس سے مجھے بھی مزہ آنے لگا اور میں نے اپنا جسم ڈھیلا چھوڑ دیا بھیا نے ہونٹوں کے بعد میری گردن پر کسنگ شروع کردی اور پھر میرے کانوں کے گرد اپنی زبان پھیرنے لگے میں نے بھیا سے خود کو چھڑایا اور ان سے کہا
 "بھیا کیا یہ سب کچھ ٹھیک ہے"
 "پیار میں سب کچھ ٹھیک ہی ہوتا ہے" بھیا نے ڈھٹائی سے جواب دیا
 "اگر کسی کو معلوم ہوگیا تو ۔۔۔
کس کو معلوم ہوگا میں تو کسی کو بتاؤں گا نہیں اور مجھے معلوم ہے تم بھی کسی کو نہیں بتاؤ گی تو کسی کو کیسے معلوم ہوگا" یہ کہتے ہی بھیا نے مجھے اپنی باہوں میں بھر لیا اور کہنے لگے تو فکر مت کر کسی کو بھی معلوم نہیں ہوگا پھر انہوں نے میری کمر میں اپنا ہاتھ ڈالا اور میرے ہونٹوں کو پھر سے چوسنے لگے پھر انہوں نے مجھے اپنی باہوں میں اٹھایا اور بیڈ پر لٹا دیا جبکہ چائے وہیں پڑی رہ گئی بیڈ پر لٹا کر وہ مجھے پاگلوں کی طرح چومنے لگے بھیا میرے ہونٹوں کو اس طرح چوس رہے تھے جیسے برسوں پرانی پیاس ہو انہوں نے ایک ہاتھ میرے ٹانگوں کے درمیان کیا اور میری چوت کو سہلانے لگے اب مجھے بہت مزہ آرہا تھا میں ساتویں آسمان پر اڑے جارہی تھی پھر بھیا اچانک اوپر اٹھے اور مجھے بھی اٹھا کر بٹھا دیا انہوں نے میری ٹی شرٹ اتار دی اور میرے مموں کو چوسنے لگے میرے نپلز بہت ٹائٹ ہورہے تھے جبکہ میرے پورے جسم میں کچھ عجیب سا ہورہا تھا لیکن اس عجیب سے مجھے مزہ بھی بہت آرہا تھا جو میں نے زندگی میں پہلے کبھی حاصل نہیں کیا تھا اب میں بھیا کو تھوڑا تھوڑا رسپانس بھی دینے لگی تھی میں نے ان کو بالوں سے پکڑ لیا تھا اور اپنی مٹھی بند کرلی تھی میرا رسپانس ملنے کے بعد بھیا نے اپنا ایک ہاتھ میرے ٹراؤزر کے اندر لے جاکر میری چوت کے اوپر رکھ لیا اور اس کو آہستہ آہستہ سے دبانے لگے جس سے میری چوت میں گدگدی سی ہونے لگی جس پر میں نے بھیا کا ہاتھ ہٹانے کی کوشش کی لیکن انہوں نے اپنا ہاتھ نہ ہٹایا بلکہ اپنی ایک انگلی میری چوت کے اندر داخل کردی اف ف ف ف میرے پورے جسم میں مزے کی ایک لہر سی دوڑ گئی بھیا نے پھر اپنی انگلی باہر نکالی اور مجھے ایک بار پھر اٹھایا اور میرا ٹراؤزر بھی اتار دیا اور مجھے لٹا کر اپنے کپڑے بھی اتار دیئے اب میں بھیا کے سامنے اور وہ میرے سامنے بالکل ننگے تھے مجھے بہت شرم آرہی تھی میں نے اپنے دونوں ہاتھ اپنی آنکھوں پر رکھ لئے جس پر بھیا نے مسکراتے ہوئے کہا کیا ہوا ماہم کیا شرم آرہی ہے تو میں نے اپنا منہ دوسری طرف کرلیا جس پر بھیا نے سامنے آکر مجھے اپنی باہوں میں جکڑ لیا اب میرا چہرہ شرم کے مارے سرخ اور میری ٹانگیں کانپ رہی تھیں بھیا نے مجھے خود سے علیحدہ کیا اور پھر میری طرف دیکھنے لگے میں نے اپنی نظر اٹھا کر ان کو دیکھا تو ان کی آنکھوں میں عجیب سی چمک تھی میں نے فوراً اپنی نگاہ نیچی کرلی بھیا نے ایک بار پھر مجھے کسنگ شروع کردی اور اپنے ایک ہاتھ سے میرے ایک ممے کو پکڑ کر زور سے دبایا
آئی ی ی ی ی ی ی اف ف ف بھیا یہ کیا کررہے ہو پلیز اس طرح درد ہوتا ہے ایسا نہ کرو" میرے منہ سے آواز نکلی جس پر بھیا نے اپنی پکڑ نرم کردی اور اپنی دو انگلیوں سے میرے ایک نپل کو مسلنے لگے جس سے مجھے مزہ آنے لگا بھیا نے تھوڑی دیر کے بعد مجھے بیڈ کے اوپر لٹا دیا اور پھر مجھے کسنگ کرنے لگے پہلے میرے ہونٹوں پر پھر میرے چہرے آنکھوں گردن کانوں اور پھر میرے مموں پر آگئے جس سے میرے پورے جسم میں آگ سی لگ گئی میں نے بھیا کو سر سے پکڑ لیا اور جیسے جیسے بھیا میرے ممے چوس رہے تھے میری پکڑ مضبوط ہوتی جارہی تھی کچھ دیر کے بعد بھیا نے میرے پیٹ پر کسنگ شروع کردی یہ کام میرے لئے سب سے زیادہ مزے کا تھا میں نے اپنی ٹانگیں دوہری کرلیں لیکن بھیا نے پھر سے میری ٹانگیں سیدھی کردیں اور میرے پیٹ کے بعد ٹانگوں پر اپنی زبان پھیرنے لگے جس سے میرا انگ انگ مزے سے ناچنے لگا پھر بھیا نے میری ٹانگوں کو کھولا اور میری چوت کے اوپر اپنا منہ رکھ دیا انہوں نے اپنی زبان سے میری چوت کے ہونٹوں کو پہلے آہستہ سے کس کیا تو میں مزے کی ایک نئی دنیا میں پہنچ گئی پھر بھیا نے میری چوت کے اندر اپنی زبان کو ڈال دیا اور اس کو ہلانے لگے جس سے میرے مزے میں مزید اضافہ ہوگیا اب یہ سب کچھ میری برداشت سے باہر ہوتا جارہا تھا میں نے بھیا کو سر سے پکڑ کر ان کا منہ پیچھے کیا اور کہا اب بس بھیا مجھ سے اور برداشت نہیں ہوگا بھیا نے پھر اپنا سر چھڑایا اور منہ میری چوت کے اوپر لے گئے آہ ہ ہ ہ ہ ہ ہ بھیا بس اف ف ف امم م م م م م میں مر گئی بس بھیا بس آہ ہ ہ ہ ہ ہ بھیا مجھے کچھ ہورہا ہے میں مر جاؤں گی پلیز بس کرو میں گئی آہ ہ ہ ہ ہ ہ مگر بھیا اب کہاں کچھ سننے والے تھے وہ آج میری جوانی کا سارا رس چوس لینا چاہتے تھے اچانک میرا جسم اکڑنے لگا اور چند لمحے کے اندر میری چوت نے پانی چھوڑنا شروع کردیا میری ٹانگوں نے دو تین جھٹکے لئے اور میں ٹھنڈی ہوگئی جس پر بھیا نے اپنا منہ میری چوت سے پیچھے کرلیا اب بھیا اٹھ کر کھڑے ہوگئے میں ان کی ٹانگوں کے درمیان میں بالکل سیدھا کھڑا لنڈ جو کم از کم 7 انچ لمبا اور 4 انچ موٹا ہوگا دیکھ کر ڈر گئی میں نے اپنے منہ پر ہاتھ رکھ لیا میرے منہ سے ہائے ئے ئے ئے کی آواز نکل آئی جس پر بھیا کے چہرے پر عجیب سی مسکراہٹ آئی اور انہوں نے اپنے ایک ہاتھ سے اپنے لنڈ کو پکڑ کر ایک بار ہلایا اور کہنے لگے اب اس کو اپنے منہ میں لے میں نے ایک بار مزاحمت کرنے کی کوشش کی لیکن میری ایک نہ چلی جس پر میں نے اس کو اپنے منہ میں لے لیا اور کچھ دیر تک اس کو چوستی رہی جس پر بھیا کے منہ سے ممنانے کی آواز آتی رہی پھر بھیا نے مجھے لٹا دیا اور خود میری ٹانگوں کے درمیان میں آگئے انہوں نے اپنے ہاتھ سے میری ٹانگوں کو کھولا پھر اپنے لنڈ کو میری چوت پر رگڑنے لگے جس سے مجھے بہت مزہ آنے لگا چند لمحے بھیا نے میری چوت پر لنڈ رگڑنے کے بعد میری چوت پر اپنے لنڈ سے تھوڑا سا دباؤ دیا جس سے مجھے بہت زیادہ درد ہوا جس سے میں نے اپنے جسم کو پیچھے کرلیا میں بہت زیادہ ڈر گئی کہ اس سے کہیں کچھ گڑ بڑ نہ ہوجائے میں بھیا کی منتیں کرنے لگی کہ مجھے چھوڑ دو لیکن بھیا نے مجھے پھر سیدھا کیا اور پھر سے اپنا لنڈ سیٹ کرنے لگے ساتھ ہی کہنے لگے ماہم پہلے تھوڑی سی درد ہوگی پھر مزہ آئے گا میں بھیا کی منتیں ہی کررہی تھیں کہ بھیا نے میری چوت پر لنڈ رکھ کر ایک ہلکا سا جھٹکا دیا لنڈ میری چوت کے اندر نہیں جارہا تھا لیکن درد سے میری جان نکلے جارہی تھی اسی دوران بھیا نے ایک زور دار جھٹکا دیا اور میری آنکھوں کے گرد اندھیرا آگیا میرے منہ سے ہائے ئے ئے میں مر ررر ر گئی ئی ئی ہائے امی جی ی ی ی میں مر گئی بھیا مجھے چھوڑ دو میں مر گئی ئی ی ی ی ی بھیا اس کو نکالو کے الفاظ نکلے مجھے آج بھی یاد ہے مجھے ایسے لگ رہا تھا جیسے کسی نے میری چوت کے اندر لوہے کا گرم اور سرخ راڈ گھسا دیا ہو بھیا نے مجھے ایک کس کی اور ایک اور جھٹکا دیا جس سے میری درد میں اضافہ ہوگیا بھیا نے ایک اور پھر لگاتار کئی جھٹکے دیئے اور میں تکلیف سے چیخیں مارتی رہی لیکن بھیا کے کان پر جوں تک نہ رینگی ان کے دماغ پر تو سیکس کا بھوت سوار تھا میری آنکھوں سے آنسو نکل رہے تھے اور درد سے میں مرے جارہی تھی اچانک مجھے درد میں کمی کا احساس ہوا میں نے دیکھا تو بھیا نے اپنا لنڈ میری چوت سے باہر نکال لیا تھا وہ گھٹنوں کے بل بیٹھے ہوئے تھے اور بیڈ شیٹ سے اپنے لنڈ کو صاف کررہے تھے ان کے لنڈ پر خون بھی لگا ہوا تھا پھر بھیا نے اسی چادر سے میری چوت بھی صاف کی اور پھر سے میری چوت کے اندر اپنا لنڈ ڈال دیا جس سے مجھے پھر تکلیف ہونے لگی اب وہ پورا لنڈ میری چوت کے اندر ڈال کر جھٹکے دے رہے تھے چار منٹ منٹ کے جھٹکوں کے بعد انہوں نے ایک دم سے میری چوت کے اندر سے اپنا لنڈ باہر نکال لیا اور میں نے دیکھا ان کے لنڈ سے سفید سا مادہ نکل رہا ہے جو میرے پیٹ پر گر رہا تھا یہ مادہ گرم تھا اس کے ساتھ ہی بھیا میرے پاس لیٹ گئے اور لمبے لمبے سانس لینے لگے میری چوت کے اندر جلن سی ہورہی تھی لیکن درد کی شدت اب کم ہوگئی تھی چند منٹ ایسے ہی لیٹے رہنے کے بعد بھیا اٹھ کر باتھ روم چلے گئے اور وہاں سے خود کو دھو کر واپس آگئے اور مجھے بھی اٹھایا اور باتھ روم لے گئے میں نے اپنی چوت کو پانی سے صاف کیا اور پھر باہر آکر اپنی ٹی شرٹ اور ٹراؤزر پہن لیا اس کے بعد بھیا کچن میں گئے اور نئی چائے بنا کر لائے اور ہم دونوں نے پی اس دوپہر بھی بھیا نے مجھے کسنگ کی اور میرے جسم کے ساتھ کھیلتے رہے لیکن اپنا لنڈ میری چوت کے اندر نہیں ڈالا اگلے روز بھیا نے پھر میرے ساتھ سیکس کیا اس روز بھیا نے اپنا لنڈ میری چوت میں ڈالا تو میرا دل کررہا تھا کہ کاش بھیا کے لنڈ کا سائز اور بڑا ہوا اور میں اس کو بھی اندر لے لیتی تین دن تک مزید امی ابو گھر نہیں آئے ہم روزانہ دو بار سیکس کرتے امی ابو کے گھر آنے کے بعد ہم کو آج تک پھر سکیس کا موقع نہیں ملا لیکن کبھی کبھی ہم لوگ کسنگ وغیرہ کرلیتے ہیں۔